söndag 18 oktober 2009

On the road again

Väskan är nästintill packad, biljetterna utskrivna, löprundan-innan-24-h-stillasittande avklarad och familjemedlemmar kramade. Nu fattas bara några timmars sömn - särskilt många blir det inte då avfärd sker redan klockan 02.45, men bättre än inget. Det här med att rymma mitt i natten är bra. I alla fall för mig, värre är det för lilla mor som måste skjutsa.

Efter bytet i Dusseldorf är nästa stopp Chicago O'Hare* där jag ska åka tåg mellan terminaler, ut till Chicago och slutligen till Bloomington där Stephanie väntar på mig. Är inte framme vid min destination förrän kl 01.30 svensk tid om allt går som planerat.

Luft under vingarna igen. Hurra!

*Den är visst inte alls världens största, tiderna förändras. Men den ska tydligen ha näst flest resenärer per år.

2 kommentarer:

Lady Grey sa...

wiiiiiiiiiiiiiie ! jag vill meeeed!

Ida sa...

helt sjukt, du åkte ju igår.. bajs... jag ville ge dig en stor kram. hoppas att du får en grymt bra resa. jag kommer sakna dig lika mycke som vanligt när du är borta.
love you girl!