fredag 12 februari 2010

Sjukhusvistelse nr 2

Sa infektionen tog sig till njurarna och jag har idag efter en veckas sjukhusvistelse permission att rymma nagra timmar for att kunna skriva ett prov for distansstudierna. Tiden har gatt hemskt langsamt och aven om kanylen i handen ar ute kommer det sattas i en ny till kvallen. Pa sondag kvall far jag min sista injektion om allt gar som det ska och sen ar tanken att jag ska aka hem. Till Sverige.

Mar trots omstandigheterna bra, antibiotikan gor vad den ska och jag ar pigg och glad. Tanken ar att efter att nagra veckors kurerande kunna atervanda till Indien, dar Daniel och Ingrid vantar.

Pa sjukhus ar det inte sarskilt mycket action, sa for tillfallet har jag inget annat att beratta.

3 kommentarer:

Tant Anna sa...

Attans skitbakterier! Tråkigt för dig. Jobbigt att inte få vara frisk! Hoppas du kryar på dig snart så du kan återvända. Välkommen hem! Kram

stina sa...

Kvinna! Du kan inte hålla på såhär, du måste ta hand om dig! Så det så!
Kramar / stina k

cecilia sa...

Hej syster!

Är du frisläppt nu från sjukan? Hoppas det.. och att du nu mår bra!
Vi längtar tills du kommer hem!

Kram