tisdag 3 november 2009

En uppdatering fran Miami

Jag borde ha skrivit for langesen, men tiden har inte rackt till.

Befinner mig nu i Miami. Temperaturen ligger runt 30 grader Celsius och havet ar atminstone 25. Att vara utomhus mitt pa dagen ar med andra ord olidligt. 

Palmer och sandstrander sa langt ogat nar. Jag testar min spanska sa smatt och hoppas att det hinner bli nagot av den innan jag aker harifran. Har sedan tidigare en biljett bokad for Chicago den 11 november, sa om jag mot formodan haller mig till resplanen har jag en vecka kvar har. 

Pa torsdag morgon tar vi bilen upp till Atlanta, Georgia, dar vi ska traffa vanner over helgen.

3 kommentarer:

Stephanie sa...

I should have written for langesen, but the time has not rackt to.

AM now in Miami. Temperature is around 30 degrees Celsius and the sea s atminstone 25. To be outdoors my pa day AR in other words intolerable.

Palm-trees and sandstrander sa in ogat s. I will test my Spanish sa smatt and hope that it will be possible before nagot of the before I AKER harifran. Already has a ticket booked for Chicago on 11 November, sa if I against formodan with me to resplanen, I have a week remains, then.

Pa Thursday morning, we are taking up to car Atlanta, Georgia, DAR we shall say over traffa weekend.

...

:-)

Ida sa...

Hej. Jag är lite smått avis på dig. det låter iinte alls dumt. varmt och skönt med andra ord :D Skulle du vilja dit igen? är det underbart? Saknar dig vännen.. många kramar från ett kyligt Leksand

Ida sa...

Lever du????????