måndag 18 januari 2010

Dag # 6

Jag har en dag av det jobbigare slaget. En san dar nar man onskar att alla bara ville lamna en i fred, en dag nar man ar trott pa kylan (!) och indier som inte slutar stirra. Formodligen ligger trottheten till grund, jag vaknade flera ganger av att jag fros. En gang vacktes jag i en drom om att vara hemma igen, bara for att hamta varma klader och halsa pa lite. Ingrid hade last att vadret skulle fortsatta imorgon, sen bli varmare.

Kalighat var... en upplevelse. Jag ar helt slut efter intrycken. En marklig plats, definitivt, och manga jobbiga fragor har redan vackts. Men energin racker inte till att tanka idag.

Trostmat av nagot slag vantar nu. Och forhoppningsvis en extra filt fran receptionen, jag behover sova.

1 kommentar:

Stephanie sa...

I love you, Fin. You're a beautiful panda. Thank you for writing so much! You're being a blessing.